A honlap SEO értéknek kb 20-30%-át a Technikai paraméterek adják. A fejlesztőknek ma már folyamatosan kell ellenőrizniük munkáit, mert lehet, hogy van egy gyönyörű szép effektekkel telepakolt weboldalunk de lassan tölt be a felhasználók pedig nem várják meg, mire a lap megmutatja nekik a kért információt. A legtöbb esetben a felhasználó elhagyja azonnal az oldalt, nem lesz konverzió, lehet egy potenciális vevőt vesztettünk el.
Rendelkezésre álló eszközeink segítségével egy átfogó mindenre kiterjedő Technikai ellenőrzést tudunk végrehajtani és átadni önnek vagy a webfejlesztő csapatának, amely segítségével ezek a hibák gyorsan kiszűrhetőek és javíthatóak. Ezzel is segítve a weblapok kereső helyezés javítását.
Technikai SEO Audit során a következő problémákat igyekszünk feltárni és megoldási javaslatot adni, könnyen kezelhető formában.
Indexelés és elérhetőség:
Átirányítások:
Weboldal kódolás és Technikai részletek:
URL-ek:
Linkek:
Képek:
Lapok egyedi beállításai:
Nyelv függő beállítások:
A 4xx hibák gyakran egy webhely problémájára utalnak. Például, ha van egy hibás linkje egy oldalon, és a látogatók rákattintanak, akkor 4xx hibát láthatnak. Fontos, hogy rendszeresen figyelemmel kísérjük ezeket a hibákat és kivizsgáljuk azok okait, mert azok negatív hatással járhatnak, és alacsonyabb értéket és minőséget jelentenek a felhasználók szemében.
Az 5xx hibaüzeneteket akkor küldjük, amikor a szerver a program futása során problémába ütközött. Fontos, hogy rendszeresen figyelemmel kísérjük ezeket a hibákat és kivizsgáljuk azok okait, mert azok negatív hatással járhatnak, és alacsonyabb értéket és minőséget jelentenek ezen webhelyek jogosultságai a keresőmotorok szemében.
Az erőforrások indexelése többféleképpen is korlátozható:
Mindez egy sor HTML kód, amely megmondja, hogy a robotoknak hogyan kell kezelniük a webhely bizonyos erőforrásait. Pontosabban, a címke közli a robotokkal, ha nem engedélyezik az oldal vagy erőforrás indexelését, linkjeinek követését és / vagy archiválását. Ezért ügyeljen arra, hogy egyedi és hasznos tartalma elérhető legyen az indexeléshez.
Egy egyedi 404-es hibaoldal segíthet a felhasználók webhelyen tartásában. A tökéletes világban tájékoztatnia kell a felhasználókat arról, hogy a keresett oldal nem létezik, és olyan elemeket tartalmaz, mint: HTML-webhelytérkép, navigációs sáv és keresési mező.
De ami a legfontosabb, egy 404-es hibaoldalnak vissza kell adnia a 404-es válaszkódot. Ez nyilvánvalónak tűnhet, de sajnos ritka. Nézze meg, miért történik és mit eredményezhet a Google Search Console szerint:
"Az, hogy egy oldalon egy 404-es fájl nem található, üzenet nem azt jelenti, hogy ez egy 404-es oldal. Olyan, mint egy zsiráf, amely egy névcímkét visel, amely azt mondja:" "Csak azért, mert azt mondja, hogy ez egy kutya, még nem jelenti azt, hogy valójában egy kutya. Hasonlóképpen az, hogy egy oldal 404-et ír, nem azt jelenti, hogy visszaad egy 404-et ...
Ha 404-től vagy 410-től eltérő kódot ad vissza a nem létező oldal ... problémás lehet. Először is azt mondja a keresőmotoroknak, hogy az adott URL-n valódi oldal található. Ennek eredményeként az URL feltérképezhető és tartalma indexelhető. A Googlebot egy nem létező oldalra fordított ideje miatt más oldalaknál előfordulhat, hogy nem fedezik fel olyan gyorsan vagy látogatják meg olyas sűrűn, és ez befolyásolhatja webhelye feltérképezési lefedettségét.
Javasoljuk, hogy mindig küldjön vissza egy 404-es (nem található) vagy egy 410-es (eltűnt) válaszkódot a egy nem létező oldal.
A robotok automatikusan feltérképezik a Robots.txt fájlt, amikor megérkeznek az Ön weboldalára. Ennek a fájlnak tartalmaznia kell a robotok parancsait, például azt, hogy mely oldalakat kell vagy nem kell indexelni. Megfelelően kell formázni, hogy a keresőmotorok feltérképezhessék és elolvashassák.
Ha meg akarja tiltani bizonyos tartalmak (például privát vagy duplikált tartalommal rendelkező oldalak) indexelését, csak használjon megfelelő szabályt a robots.txt fájlban.
Az ilyen szabályokról további információt a robotstxt.org oldalon talál.
Felhívjuk figyelmét, hogy a robots.txt fájlba helyezett parancsok inkább irányelvek, mintsem a robotok által követendő abszolút szabályok. Nincs garancia arra, hogy néhány engedetlen robot nem ellenőrzi az Ön által megtiltott tartalmat. Ezért, ha bármilyen titkos vagy bizalmas tartalom van a webhelyén, a robots.txt nem alkalmas arra, hogy elzárja a nyilvánosság elől.
Az XML-webhelytérképnek tartalmaznia kell az összes indexelni kívánt weboldalt, és a webhelyen egy könyvtárstruktúrától távol kell lennie a kezdőlaptól (pl. Http://www.site.com/sitemap.xml). Általában az indexelés elősegítésére szolgál. Frissíteni kell, amikor új oldalak kerülnek a weboldalra, és helyesen kell elkészíteni.
Ezenkívül ebben a webhelytérképben beállíthatja az egyes oldalak <elsőbbségét>, megadva a keresőmotoroknak, hogy mely oldalakat állítólag gyakrabban fogják feltérképezni (vagyis gyakrabban frissítik őket). Bővebb információt, arról, hogy hogyan hozhat létre .xml webhelytérképet a sitemaps.org oldalon találhat.
Bővebben az indexelésről és és azok lehetséges problémáiról itt olvashat.
Általában a webhelyek elérhetőek a "www" betűvel és anélkül is a domain névben. Ez a kérdés meglehetősen gyakori, és az emberek mind a www, mind a nem www verziókra hivatkoznak. Ennek kijavítása segít megakadályozni, hogy a keresőmotorok indexeljék a webhely két verzióját.
Bár az ilyen indexálás nem okoz büntetést, a legjobb gyakorlat az egyik verzió beállítása prioritásként, különösen azért, mert ez segít megmenteni a linket a www-vel és anélkül történő linkekből egy közös verzió számára.
A biztonságos titkosítás használata nagyon ajánlott sok webhely számára (például azok számára, akik tranzakciókat végeznek és érzékeny felhasználói információkat gyűjtenek.) Azonban sok esetben a webmestereknek technikai problémákkal kell szembenézniük az SSL-tanúsítványok telepítésekor és a webhely HTTP / HTTPS-verzióinak beállításakor.
Abban az esetben, ha érvénytelen SSL-tanúsítványt használ (pl. Nem megbízható vagy lejárt), a legtöbb böngésző megakadályozza a felhasználókat, hogy ellátogassanak az Ön webhelyére, ha "nem biztonságos kapcsolat" értesítést jelenítenek meg nekik.
Ha a webhely HTTP és HTTPS verziója nincs megfelelően beállítva, akkor mindkettőt indexelhetik a keresőmotorok, és ismétlődő tartalmi problémákat okozhatnak, amelyek alááshatják a webhely rangsorát.
302 átirányítás ideiglenes, így nem ad át semmilyen linket. Ha a 301-esek helyett használja őket, akkor a keresőmotorok továbbra is indexelhetik a régi URL-t, és figyelmen kívül hagyhatják az újat duplikátumként, vagy megoszthatják a linkek népszerűségét a két verzió között, és ezáltal károsíthatják a keresési rangsorokat.
Ezért nem ajánlott 302 átirányítást használni, ha véglegesen áthelyez egy oldalt vagy egy webhelyet. Ehelyett ragaszkodjon a 301-es átirányításhoz a link érték megőrzése és az ismétlődő tartalmi problémák elkerülése érdekében.
A 301 átirányítás állandó, és rendszerint másolat tartalmával kapcsolatos problémák megoldására szolgál, vagy ha az URL-ekre már nincs szükség. A 301 átirányítás használata abszolút jogos, és ez jó a SEO számára, mert a 301 átirányítás a régi oldalról az újra irányítja a forgalmat. Csak győződjön meg arról, hogy a régi URL-eket a legrelevánsabb oldalakra irányítja ténylegesen át.
Bizonyos esetekben vagy a rossz .htaccess fájlbeállítás miatt, vagy néhány szándékosan meghozott intézkedés miatt egy oldal két vagy több átirányítással járhat. Erősen ajánlott kerülni az ilyen átirányítási láncokat, amelyek hosszabbak, mint 2 átirányítás
Ezek több probléma okai lehetnek:
Alapvetően a meta frissítéses átírányítás a Google minőségi irányelveinek megsértésének tekinthető, ezért SEO szempontból nem ajánlott.
Amint a Google egyik képviselője rámutat: "Általánosságban azt javasoljuk, hogy senki ne használja a meta-refresh típusú átirányításokat, mivel ez zavart okozhat a felhasználóknál (és a keresőmotorokkal, akik ezt tévedhetnek átirányítási kísérletnek során).
Ez jelenleg nem okoz problémát a feltérképezéssel, indexeléssel vagy rangsorolással kapcsolatban, de ennek ellenére jó ötlet ezeket inkább eltávolítani. Inkább ragaszkodjon az állandó 301-es átirányításhoz.
A legtöbb esetben az ismétlődő URL-eket 301 átirányítással kezelik. Azonban néha, például amikor ugyanaz a termék két kategóriában jelenik meg, két különböző URL-címmel, és mindkettőnek élő a státusza, akkor a rel = "canonical" címkék segítségével megadhatja, hogy melyik oldal legyen prioritás. Helyesen kell beállítani az oldal <head> címkéjén belül, és mutatnia kell a termék fő verziójára, amelyet rangsorolni szeretne a keresőkben. Alternatív megoldásként, ha konfigurálhatja szerverét, a rel = "canonical" HTTP fejlécek használatával jelezheti a gyűjtő URL-t.
Bővebben az átirányításokról és azok megvalósításáról itt olvashat.
A Google a mobilbarát algoritmusa világszerte minden nyelven befolyásolja a mobil kereséseket, és jelentős hatással van a Google rangsorára. Ez az algoritmus oldalanként működik - nem arról van szó, hogy az oldalai mennyire mobilbarátak, hanem egyszerűen arról, hogy Ön mobilbarát-e vagy sem. Az algo olyan kritériumokon alapszik, mint a kis betűméret, a célzási célok / linkek, az olvasható tartalom, a nézőpont stb.
A biztonságos titkosítás használata nagyon ajánlott sok webhely számára (például azok számára, akik tranzakciókat végeznek és érzékeny felhasználói információkat gyűjtenek.) Azonban a webmesterek sok esetben technikai problémákkal szembesülnek, amikor webhelyeiket HTTP-ről HTTPS-re váltják.
E kérdések egyike pedig az úgynevezett vegyes tartalom - pl. amikor a biztonságos HTTPS-oldalak nem biztonságos, HTTP-n keresztül szolgáltatott tartalmat tartalmaznak. Ha egy HTTPS-oldal normál, tiszta szöveges HTTP-n keresztül visszakeresett tartalmat tartalmaz, ez gyengíti az egész oldal biztonságát, mivel a titkosítatlan tartalom hozzáférhető a mások számára, és a esetleges támadók módosíthatják azt. Emiatt sok modern böngészőben előfordulhat, hogy az ilyen tartalmak betöltése vagy „nem biztonságos kapcsolat” figyelmeztetéssel töltődik be.
A Google szerint kétféle vegyes tartalom létezik:
A vegyes tartalom két típusa: aktív és passzív. A passzív vegyes tartalom olyan tartalomra vonatkozik, amely nem lép interakcióba az oldal többi részével, így a támadó fél támadása arra korlátozódik, hogy mit tehetnek, ha elfogják vagy megváltoztatják ezt a tartalmat. A passzív vegyes tartalom képeket, videókat és hanganyagokat tartalmaz, valamint más erőforrásokat, amelyek nem képesek interakcióba lépni az oldal többi részével. Az aktív vegyes tartalom kölcsönhatásba lép az oldal egészével, és lehetővé teszi, hogy a támadók szinte bármit megtehessenek az oldallal. Az aktív vegyes tartalom szkripteket, stíluslapokat, iframe-eket, flash-erőforrásokat és egyéb kódokat tartalmaz, amelyeket a böngésző letölthet és végrehajthat.
Ha egy oldalhoz több kanonikus URL-t határoz meg, akkor gyakran történik több SEO plug-inekkel együtt, amelyek gyakran beillesztenek egy alapértelmezett rel = canonical linket, amely valószínűleg ismeretlen a plugint telepítő webmester számára. Az oldal forráskódjának és a szerver rel = "canonical" HTTP-fejléc-konfigurációinak kétszeres beállítás segít a probléma kijavításában.
A keretek lehetővé teszik egynél több HTML-dokumentum megjelenítését ugyanabban a böngészőablakban. Ezért úgy tűnhet, hogy a szöveg és a hiperhivatkozások (a legfontosabb jelek a keresőmotorok számára) hiányoznak az ilyen dokumentumokból.
Ha a Kereteket használ, akkor a keresőmotorok nem fogják megfelelően indexelni az értékes tartalmakat, és nem rangsorolják a webhelyét magasan
Az ellenőrzést általában a W3C Markup Validation Service-en keresztül hajtják végre. Bár ez nem kötelező és nem lesz közvetlen SEO hatása, a rossz kód lehet az oka annak, hogy a Google nem megfelelően indexeli a fontos tartalmat. Javasoljuk, hogy ellenőrizze webhelye oldalainak hibás kódját, hogy elkerülje a keresőmotor beolvasással kapcsolatos problémákat.
Az ellenőrzést általában a W3C Markup Validation Service-en keresztül hajtják végre (a W3C a World Wide Web Consortium rövidítése). A CSS stílusokat az oldal tervezésének és formázásának szabályozására, valamint a stílusok elválasztására használják a struktúrától, ami végül gyorsabbá teszi az oldal betöltését.
Lehet, hogy a CSS-hibák nem annyira fontosak a keresőmotorok számára, de oda vezethetnek, hogy az oldalát helytelenül jelenítik meg a látogatók számára, ami viszont befolyásolhatja a konverziós és visszafordulási arányokat.
Tehát győződjön meg arról, hogy az oldal minden Ön számára fontos böngészőben (beleértve a mobilokat is) rendeltetés szerűen jelenik meg.
Természetesen közvetlen összefüggés van az oldal mérete és a betöltési sebesség között, ami viszont a számos rangsorolási tényező egyike.
Alapvetően a nagy nehéz oldalak hosszabb ideig töltődnek be. Ezért az általános ökölszabály az oldalméret legfeljebb 3 MB-on megtartása. Természetesen ez nem mindig lehetséges. Például, ha nagy számú képpel rendelkező e-kereskedelmi webhelye van, akkor ezt akár több mega byte-ra is növelheti, de ez jelentősen befolyásolhatja az oldal betöltési idejét a lassú csatlakozási sebességű felhasználók számára.
URL-ek
Az olyan URL-ek, amelyek dinamikus karaktereket, például "?", "_" És paramétereket tartalmaznak, nem felhasználóbarátak, ugyanakkor nem leírók és nehezebben megjegyezhetők. Az oldalak rangsorolási esélyeinek növelése érdekében a legjobb, ha a dinamikus URL-eket úgy állítja be, hogy azok leíró jellegűek legyenek, és kulcsszavakat, és ne számokat tartalmazzanak a paraméterekben.
Amint azt a Google Webmester útmutatója kimondja, "az URL-eknek tisztának és olvashatónak kell lenniük és nem tartalmazhatnak dinamikus karaktereket".
A 115 karakternél rövidebb URL-eket a végfelhasználók és a keresőmotorok könnyebben olvashatják, és javítani fogják a webhely felhasználóbarátságát.
A törött kimenő linkek minőségi problémákat jelenthetnek a keresőmotorok és a felhasználók számára. Ha egy webhelynek sok hibás linkje van, logikus azt a következtetést levonni, hogy egy ideje nem frissült. Ennek eredményeként a webhely besorolása csökkenhet.
Bár 1-2 meghibásodott link nem okoz büntetést a Google számára, próbálja rendszeresen ellenőrizni a webhelyet, és javítsa a hibás linkeket, ha vannak ilyenek, és győződjön meg arról, hogy azok száma nem nő. Ezenkívül a felhasználók jobban fognak kedvelni, ha nem mutatsz nekik nem létező oldalakra mutató törött linkeket.
Matt Cutts (a Google Webspam csapatának vezetője) szerint "... még mindig van egy jó ok arra, hogy azt javasoljuk, hogy egy oldalon maximum körülbelül száz linket helyezzünk el: Ez ronthatja a felhasználói élményt, ha oldalanként jóval több mint 100 linket mutat, vigyázzon nehogy rossz élményt nyújtson nekik.
Bár a Google folyamatosan a felhasználói tapasztalatokról beszél, a rangsorolás az, amit igazán árthatnak, ha túl sok linket látnak egy oldalon. Tehát a szabály egyszerű: minél kevesebb link van egy oldalon, annál kevesebb probléma van a rangsorolásával. Valójában nincs itt mit hozzáfűzni. Csak próbálja betartani a bevált módszereket, és tartsa a kimenő (belső és külső) linkek számát maximum 100-ig.
Egyszerűen szólva, a dofollow linkek olyan linkek, amelyekből hiányzik a rel = "nofollow" attribútum. Az ilyen linkeket a keresőmotorok követik, és átadják a PageRank-ot (a linkek követését nofollow <meta> címkén keresztül is korlátozhatjuk).
Bár semmi baj nincs azzal, ha más webhelyekre linkek mutatna dofollow linkeken keresztül, ha kiterjedten kapcsolódik irreleváns vagy rossz minőségű webhelyekhez, a keresőmotorok arra a következtetésre juthatnak, hogy webhelye linkeket értékesít, vagy más illegális tevékenységben vesz részt, és büntetést kaphat.
Míg a weboldalon található törött képek nem befolyásolják közvetlenül a keresőmotorok rangsorát, két okból mindenképpen érdemes megemlíteni őket. Először is, a törött képek a felhasználói élmény szempontjából kulcsfontosságú tényezők, és azt eredményezhetik, hogy a látogatók nem kapják me azt, amit szerettek volna így visszapattannak a webhelyről.
Másodszor, a hiányzó képek akadályozhatják a webhely feltérképezését és indexelését, pazarolva a feltérképezési költségkeretet, és megnehezítve a keresőmotor-robotok számára a webhely néhány fontos tartalmának feltérképezését.
Míg a keresőmotorok nem tudják leolvasni a képek szövegét, az alt attribútumok (más néven "alt leíró attribútumok") segítenek az előbbieknek megérteni, mit ábrázolnak a képek.
A legjobb gyakorlat az, hogy minden képhez hozzon létre egy alt szöveget, lehetőség szerint felhasználva benne a kulcsszavakat, hogy a keresőmotorok jobban megértsék az oldalai tartalmát, és remélhetőleg a webhelyet rangsorolják a keresési eredmények között.
Ha egy oldalnak nincs címe, vagy a címke üres (azaz a kódban csak így néz ki: <title> </title>), akkor a Google és más keresőmotorok maguk döntik el, hogy milyen tartalmat mutasson az eredményoldalon. Ha tehát az oldal nem a helyes kulcsszó szerint szerepel a Google-on, és valaki látja a Google keresési találatai között, előfordulhat, hogy nem akar rákattintani egyszerűen azért, mert valami olyasmit mond, ami nem egyértelmű és érthető.
Ezt egyetlen webmester sem szeretné, mert ebben az esetben nem tudja szabályozni, hogy az emberek mit láthatnak a Google-on, amikor megtalálják az oldalát. Ezért minden alkalommal, amikor weboldalat készít, ne felejtsen el hozzáadni egy értelmes címet, amely vonzza az embereket.
Az oldal címét gyakran a legfontosabb on-page elemként kezelik. Erős relevanciajel a keresőmotorok számára, mert elmondja nekik, miről is szól az oldal. Természetesen fontos, hogy a cím tartalmazza a legfontosabb kulcsszót. Ráadásul minden oldalnak egyedi címmel kell rendelkeznie, hogy a keresőmotoroknak ne okozzon problémát annak meghatározása, hogy mely weboldalak vonatkoznak erre vagy arra a lekérdezésre. Az ismétlődő címmel rendelkező oldalaknak kevesebb az esélyük a magas rangra. Sőt, ha webhelyén vannak duplikált címmel rendelkező oldalak, más oldalakat is nehéz lehet emiatt rangsorolni.
Minden oldalnak egyedi, kulcsszavakban gazdag címmel kell rendelkeznie. Ugyanakkor meg kell próbálnia a címeket nem túl hosszúra írni. A 70 karakternél hosszabb címeket a keresőmotorok megcsonkítják, és amelyek nem tűnnek vonzónak keresési eredmények között. Amennyiben megpróbálja elérni, hogy az oldalai rangsorolva legyenek az 1. oldalon a keresőkben, de ha a cím rövidül és hiányos, akkor az nem feltétlenül hoz annyi kattintást amennyit megérdemelne.
Bár a meta leírások nincsenek közvetlen hatással a rangsorolásra, mégis fontosak, miközben mutatják azt a részletet, amelyet az emberek látnak a keresési eredmények között. Ezért "el kell adnia" a weboldalt a keresőnek, és arra kell ösztönöznie, hogy kattintson rá.
Ha a meta leírás üres, akkor a keresőmotorok maguk döntenek arról, hogy mit tartalmazzanak egy részletben. Leggyakrabban ez lesz az oldal első mondata. Ennek eredményeként az ilyen kivonatok nem lehetnek vonzóak és lényegtelenek. Ezért írjon meta-leírásokat minden egyes weboldalához (legalábbis a céloldalakhoz), és tartalmazzon olyan marketingszöveget, amely vonzza a felhasználókat.
Matt Cutts szerint jobb, ha egyedi meta leírásokkal rendelkezik minden oldal, mintha nem lenne meta-leírása vagy duplikált megjelenítése lenne az oldalaknak. Ezért győződjön meg arról, hogy legfontosabb oldalai egyedi és optimalizált leírásokkal rendelkeznek.
Bár a meta leírások nincsenek közvetlen hatással a rangsorolásra, mégis fontosak, miközben mutatják azt a részt, amelyet az emberek látnak a keresési eredmények között. Ezért "el kell adnia" a weboldalt a keresőnek, és arra kell ösztönöznie, hogy kattintson rá. Ha a meta-leírás túl hosszú, akkor a keresőmotor levágja, a felhasználók számára visszatetsző lehet.
A Core Web Vitals, mint weboldal betöltési sebesség érték, egyre hangsúlyosabb lesz 2021-ben. Erre mindenkinek figyelnie kell, ha megfelelő eredményt szeretne elérni a SERP keresőben.
Ha többnyelvű webhelye van, az oldal különböző regionális verzióival, akkor lehetőleg állítsa be helyesen a keresőmotoroknak hreflang értékét, amely használatával tájékoztatni lehet a motorokat a nyelvváltozatokról. A hreflang elemek megfelelő használatáról a Google többnyelvű webhelyekről szóló irányelveiben is olvashat.
Elemzi és ellenőrzi kell az oldalain található összes hreflang elem értékét. Az egyik leggyakoribb hiba a helytelen nyelv-ország értékek használata a hreflang beállításaiban, például: „en-UK” az „en-GB” helyett. Minden hreflang értéknek meg kell felelnie az ISO 639-1 szabványoknak, ha csak egy oldal nyelvi változatát adják meg, vagy az ISO 3166-1 Alpha 2 szabványnak, ha mind a nyelvi, mind az országos kódot megadja. Használhatja az "x-default" értéket is olyan oldalaknál, amelyeknek nincs más jobban megfelelő nyelv / régió verziója.
Az összes URL-t, amelyet a webhely hreflang attirbutes-ben is használnak, meg kell vizsgálnia. Ügyeljen arra, hogy teljesen érvényes URL-eket használjon az oldal minden nyelvi / régióbeli változatához, beleértve a „http: //” vagy „https: //” protokollt is. Nem engedélyezett relatív URL-ek használata a hreflang attribútumokhoz.
Előzőeken már összeszedtünk több olyan potenciális általános problémát, amelyet eddigi munkáink során elég gyakran tapasztaltunk, ezeket érdemes megszívlelni és ellenőrizni meglétüket.
Cégünk szívesen segít önnek megtalálni azokat a pontokat ahol a Google Page Speed pontszám elmarad a várttól és tanácsokat adunk, hogyan lehetne ezeken javítani. Mi nem a levegőbe beszélünk, mert weboldalainkat magunk is Auditáljuk hónapról hónapra, mert a Google fejlesztők sem alszanak és újabbnál újabb követelményeket állítanak elénk. Ezeket mi a saját weblapjainknál folyamatosan karban tartjuk és frissítjük a weblapokat, amikor már látszik, hogy ami még 2019-ben elegendő volt, 2020-ra már nem. Illetve tanácsot adunk a szöveges tartalom fejlesztésére is, hogyan lehet könnyen olvasható, felhasználó barát lapok előállítani gyorsan egyszerűen.
Weboldal optimalizálásról és elemzésről már részletesebben írtunk a kapcsolódó oldalainkon:
Munkák során egy nagyon jó SEO Audit programot használunk, amely igen gyorsan végig tudja ellenőrizni és feltárni weboldalunk esetleges Technikai problémáit és segít azokat lokalizálni és megoldani. Alább a saját weblapunk Auditja látható, a problémák kezelése előtt és után.
Ha további SEO-val kapcsolatos információra kíváncsi kattintson ide.