A válasz egyszerű egy Angol kifejezés a Search Engine Result Page rövidítése. Ami nem mást magyarul, mint a Kereső Motor Találati Oldala. Mindent jelent ami a Találati oldalon megjelenhet. SEO Szakemberek azon igyekeznek rendületlenül, hogy az ön lapjai vagy éppen a saját weblapjuk bizonyos kifejezésekre lehető leghamarabb / legelöl jelenjen meg a keresőoptimalizálás után ezeken az oldalakon.
Felül a címsor található, alatta helyezkednek el az Google Features jelenik meg amelyek speciális keresési eredményekre jelenik meg. A találati eredmény között a Google Maps / Google Business és Képek jelenhetnek meg.
A SERP Jobb oldala már jó egy évtizede a Google Adwords-é, itt manapság már nem csak Szöveges Text hirdetések jelennek meg, hanem egyre gyakoribbak a Google Shopping hirdetések. Mindezt a Ads kampánykezeléssel egybekötve lehet elindítani és kezelni.
A találati eredmények Címsorból és leírásból majd speciális Google AI által gyűjtött információkból áll. A Címsort és a leírást a Weboldal gazdája szabályozhatja helyes Title tag beállítással. Míg a alatta levő információkért leginkább a Google felel. Egyedül a Schema.org standard szerint létrejött meta információkat tudja a Weboldal fejlesztője befolyásolni minden mást a Google maga dönt el, hogy kitegye vagy sem.
Sokan gondolják magukat SEO szakembernek, de mire valamire való szakemberré válsz nagyon sokat kell olvasni. Jó magam is évekig csak csendben ültem olvastam a Kedvenc Blogomat vagy az AHrefs aktuális kiadását, amiben rengeteg információt írnak le, mit miért érdemes úgy csinálni ahogy őt írják. Most már jó pár sok ezres napi látogatottságú lappal a hátam mögött nyugodtan írhatok le pár dolgot nektek is, amivel lehetőségetek lesz előrébb lépni a SERP oldalain ezáltal több száz ingyen látogatót szerezni naponta.
Amennyiben érdeklik a cégünk által ajánlott lehetőségek és szaktudásunk, szívesen állunk az önök rendelkezésére, vegye fel velünk a kapcsolatot.