Amikor valaki elkezd optimalizálni egy weboldat, a hurrá hangulat hamar elmúlhat, amikor meglátjuk, hogy versenytársaink mennyi tartalommal és kulcsszóval rendelkeznek. Ugye igyekeznünk kell ezekre releváns tartalmat szolgáltatni, tehát kezdjünk neki szöveget írni vagy szöveg írót keresni vagy a legutolsó sorban SEO tanácsadókat felkutatni.
Ha a szövegírás mellett döntöttünk, akkor jöhet a nagy gondolat, hogy miért ne másolhatnám le a konkurensem tartalmait milyen egyszerű is így. Viszont ezt a Google hamar észreveszi és büntet érte.
Duplikált szöveg lesz egy megírt szöveg, ha a tartalma részben vagy egészben megegyezik. Nem elég csak a címét átírnunk. A Google tartalom keresői elég jól észreveszik ezeket és lepontozhatja a tartalom értékét, tehát a remélt hasznunk elmarad, sosem fogunk az első 10 helyezett közé kerülni.
Mikor lehet duplikálásról beszélni?
Mindenképp javasoljuk, hogy mielőtt belevágunk a weboldalunk optimalizálásába, kérdezzük meg profik véleményét illetve érezzük a munka nagyságát és a felelősséget, nehogy később csalódás érjen minket és a duplikált szöveg, miatt ne kerülhessen előkelő pozícióba.
Amennyiben érdeklődik szövegírási szolgáltatásaink iránt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot készséggel állunk az ön rendelkezésére.