A magyar lakosság túlnyomó többsége tévesen weboldalnak nevezi a webhelyeket is, mivel az internet magyarországi elterjedésekor az angol website szót nem fordították le, kezdetben nem volt rá megfelelő magyar szó, az újságírók és a média tévesen kezdte a webhely fogalmára is a weblap/weboldal kifejezést használni, ezért a köznyelvben is így terjedt el a téves használat. Viszont mind a mai napig a webhely kifejezés nem terjedt el eléggé a szakmai-műszaki körökön kívül. Ezért helyette tévesen a "honlap", "weblap", "weboldal" szavak valamelyikét használják a köznyelvben. A webhely egy adott doménen található weboldalak összessége, tehát a webhely/webszájt, weboldalakból/weblapokból tevődik össze. Egyik része a másiknak; az egyik fogalomból épül fel a másik fogalom; semmiképpen nem azonosak.
Honlap készítés alatt mi olyan oldalak elkészítését értjük, amelyek személyekhez kötődnek. Ahol a személy vagy a személy tevékenységének a bemutatása a legfontosabb.
Ezeknél az oldalaknál sem feledkezhetünk meg a helyes beállításokról, azonban itt főképp az informálás, a bizalom növelés, a személyes brand kiépítése, vagy a szakértői státusz kialakítása az elsődleges cél.
Honlapkészítés Nyíregyháza referenciáink között megtalálható például a drkertes.hu oldal.
Honlapkészítés Szabolcs-Szatmár-Bereg megye olyan meglévő vagy újonnan készülő vagy megújulásra váró weboldalakra vállaljuk amelyek a többek között következő helyiségekben találhatóak:
Mátészalka, Kisvárda, Újfehértó, Tiszavasvári, Nyírbátor, Nagykálló, Vásárosnamény, Fehérgyarmat, Nyírtelek, Ibrány, Balkány, Nagyecsed, Nagyhalász, Tiszalök
Alapvetően az internet korában már tulajdonképpen mindegy, helyileg mennyire van távol egymástól a megbízó és a munkát elkészítő. De legtöbb esetben szeretjük a személyes ismeretséget is.
Számunkra igenis fontos a személyes találkozás, a személyes ismeretség, a közvetlen kontaktus. A személyes konzultáció során, amikor felmérjük az igényeket és megbeszéljük az alapokat rengeteg kérdést teszünk fel, számos lehetőséget átbeszélünk. Ilyenkor nem csak a mondandóra figyelünk, de a kérdésre adott reakciók is épp olyan fontosak, legyen az a testbeszéd vagy a válasz gyorsasága.
Így tudjuk megtalálni azokat a pontokat, amelyekben az ügyfél is komfortosan érzi magát, amivel azonosulni tud.
Mondunk egy példát.
Szerintünk nagyon sokat lendítene a brand kialakításán, ha készülnének videók adott témákban. A megrendelő meg is érti, hogy ez szükséges lenne, azonban retteg a szerepléstől, vagy nem tud/akar arra is költeni, hogy azok a videók profik legyenek. Ilyen esetekben az ügyfél válasza: OK. Majd megpróbáljuk, térjünk vissza rá pár hónap múlva, az elején még biztosan nem fér bele az időbe.
És mit mond a testbeszéde: ÁH, dehogy fogunk ilyet csinálni.
Ilyen esetekben a személyes konzultáción azonnal fel tudjuk tárni a háttérben húzódó gondolatokat. Mondjuk: nem szeret szerepelni. Akkor javasolunk olyan videót, amiben ő benne sincs. Csak szöveg és képek. Ez általában már elfogadható az ügyfélnek.
Ha az ok a technikai dolgok ismeretének hiányából fakad, azt is rögtön megtudjuk és javaslatot tehetünk a megoldásra.
Gondoljon csak bele, mennyivel gördülékenyebb így a munka. Hiszen nem hitegetjük, hátráltatjuk egymást, mindenki tisztában van a határokkal.